شاید براتون پیش بیاد بخواین وارد اینستاگرام بشین اما پس از ورود متوجه بشین که هیچ تغییرات جدیدی در این برنامه صورت نمی گیره و صفحه refresh نمیشه، در این صورت مطمئنا اولین چیزی که به ذهنتون می رسه اینه که نرم افزار رو پاک کرده و از نو نصب کنین یا اینکه حداقل نرم افزار رو بروزرسانی نمایید. اما در اوج ناباوری پس از نصب دوباره و یا آپدیت نرم افزار وقتی میخواین Log in بشین با گزینه “An unknown network error has occurred” (همانند تصویر زیر) مواجه بشین. راه حل چیه؟

instagram.an.unkown.error

در این آموزش قصد داریم ساده ترین راه حل این مشکل رو براتون آموزش دهیم:

ـ ابتدا از طریق لینک زیر آخرین نسخه نرم افزار اینستاگرام را دانلود نمایید:

دانلود اینستاگرام Instagram 178.0.0.0.68 برای آندروید + سایر نسخه ها و ابزارها

ـ پس از اجرای نرم افزار ابتدا مطمئن شوید که ارتباط شما با اینترنت به خوبی برقرار می باشد (مطمئن شوید که تنظیمات APN اینترنت دیتا سیم کارتها فاقد پراکسی و پورت می باشد).

ـ حال به تنظیمات Settings گوشی رفته و وارد صفحه مدیریت برنامه ها Apps شوید.

ـ در آنجا برنامه اینستاگرام Instagram را یافته روی آن کلیک کنید، سپس گزینه های Clear cache (پاک کردن حافظه پنهان) و Clear data (پاک کردن داده) را پیدا کرده و روی آنها کلیک کنید.

ـ دوباره به تنظیمات Settings برگشته و این بار وارد تنظیمات تاریخ و زمان Date and Time شوید.

ـ در این بخش مطمئن شوید که ساعت و زمان گوشی تان دقیق می باشد. در صورت اشتباه بودن تاریخ و زمان، تیک گزینه Automatic date & time را برداشته و خود به صورت دقیق ساعت و تاریخ را وارد نمایید.

ـ حال به برنامه اینستاگرام رفته و روی Log in کلیک کنید. اکنون امیدواریم وارد پروفایل خود شده باشید.

[توجه: اگر پس از انجام این مراحل باز هم با خطای مذکور مواجه شدید، توصیه می شود که ابتدا یک نرم افزار تغییر آی پی (ف.ی….ک.ن) خوب روی گوشی تان فعال کرده سپس اقدام به ورود به اکانت نمایید. در اکثر موارد با اینکار موفق به ورود به اکانت خواهید شد. اما در صورتی که پس از انجام این کار باز هم خطای مذکور برقرار بود توصیه می شود یکبار گوشی تون را به تنظیمات کارخانه برگردانید شاید مشکل برطرف بشه]


مشکل Oops, an error occurred

این مشکل به صورت موقتی از طرف سرورهای اینستاگرام برای برخی از کاربران ظاهر شده اما پس از گذشت چند ساعت برطرف می شود. اما پس از برطرف شدن مشکل شاید نیاز باشد که کاربر برای ورود اکانتش را از طریق ایمیل یا شماره موبایل تایید کند. لذا کسانی که قبلا به اکانتشان ایمیل یا شماره موبایل داده و به آنها دسترسی دارند می توانند با دریافت لینک تایید یا کد امنیتی وارد اکانت خود شوند.


ـ ضمنا در صورتی که با مشکل خاصی مواجه هستید و نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید در اینستاگرام به ما پیام بفرستید، در اسرع وقت پاسخگو خواهیم بود:

پیج اینستاگرام ما

[توجه: لطفا قبل از اقدام به ارتباط با ما، مطمئن شوید که تمامی آموزشهای مرتبط با اینستاگرام، موجود در سایت، را مطالعه کرده و راه حل مشکل خود را در آنجا پیدا نکرده اید]


سایر آموزشهای مرتبط با اینستاگرام: