یکی از مشکلاتی که اخیرا کاربران شبکه مجازی اینستاگرام با آن روبرو هستند بسته شدن اتوماتیک برنامه اینستاگرام Instagram بلافاصله پس از باز کردن آن می باشد. در این مشکل، پس از نصب نرم افزار، کاربر زمانی که روی آن کلیک می کند تا باز شود صفحه سفیدی ظاهر شده و برنامه بدون هر گونه پیغامی بسته می شود. در این بخش قصد داریم تا ساده ترین راه حل برای حل این مشکل را مطرح نماییم.
آموزش حل مشکل بسته شدن اتوماتیک برنامه اینستاگرام Instagram روی گوشی های آندروید:
ـ حل این مشکل بسیار ساده است. این مشکل زمانی پیش میاید که کاربر نسخه مناسب برنامه اینستاگرام را روی گوشی یا تبلت آندرویدی خود نصب نمی کند.
ـ ۲ نوع معماری اصلی در پردازنده گوشیها و تبلتهای هوشمند وجود دارد. اولی، که عمومی بوده و اکثر دستگاههای هوشمند آندرویدی را شامل می شود دارای عنوان ARM می باشد و دومی که روی برخی از دستگاههای هوشمند آندرویدی قرار می گیرد محصول شرکت Intel بوده و عنوان x86 را یدک می کشد. گوشی ها یا تبلتهای آندرویدی که مجهز به پردازنده اینتل می باشند معمولا برچسب Intel در پشت یا گاها جلوی آنها قرار می گیرد.
ـ حال اگر شما پس از نصب نرم افزار اینستاگرام (اکثرا در صورت دانلود از بازار، Google Play یا سایر مارکتها) با مشکل صفحه سفید و بلافاصله بسته شدن آن مواجه می شوید کافی است به لینک زیر مراجعه کرده و این بار نسخه X86 برنامه اینستاگرام را که مخصوص گوشی ها و تبلتهای دارای پردازنده اینتل می باشد دانلود کنید. خواهید دید که برنامه به راحتی نصب شده و اجرا خواهد شد. البته برای آپدیتهای بعدی نیز شما باید حتما نسخه X86 را دانلود نمایید و هرگز نباید از نسخه ARM استفاده کنید.
دانلود اینستاگرام Instagram 170.0.0.0.469 برای آندروید + سایر نسخه ها و ابزارها
ـ امیدواریم آموزش فوق مفید واقع شده باشد 🙂
برای مشاهده سایر آموزشهای مرتبط با برنامه اینستاگرام به لینک زیر مراجعه بفرمایید:
http://nsmobile.ir/?cat=3704
سلام وقت بخیر ببخشید اینستا من ارور oops an error accure رو میده البته یه همچین عبارتیه ببخشید لطفا راهنماییم کنید
سلام. متاسفانه این خطا معنی مشخصی نداره و می تونه تو شرایط مختلفی پیش بیاد. توصیه می کنم ابتدا اکانتتون رو با یه اکانت فعال دیگه جستجو کنید ببینید پیدا می کنه یا نه!
سلام به هرطریقی که گفته شد نتوانستم پیج اینستاگرام خودرافعال کنم خواهش میکنم راهنمایی کنید مرسی
دوست عزیز، لطفا مشکل خود را همراه با اسکرین شات به آی دی تلگرام زیر ارسال بفرمایید تا راهنمایی بیشتر و بهتره صورت بگیره:
https://t.me/nsmobile