[تکمیلی ۱۴ دی ۹۹]
شرکت شیائومی امروز درباره مشکل بروزرسانی گوشیهای Mi A3 اظهار نظر نموده و اعلام کرد که ارائه این بروزرسانی را متوقف کرده و در تلاش برای حل مشکل می باشد. اولویت نیز با کاربرانی است که گوشی آنها دچار مشکل شده است.
شرکت شیائومی در آگوست ۲۰۱۹، گوشی Mi A3 را که آخرین گوشی این شرکت با آندروید وان Android One می باشد روانه بازار کرد. بنابر سیاست این شرکت در قبال آندروید وان، این گوشی بایستی آپدیت آندروید ۱۱ را دریافت میکرد. امروز، شیائومی Xiaomi، شروع به ارائه بروزرسانی آندروید ۱۱ برای گوشی Mi A3 نمود. اما چند ساعت پس از انتشار بروزرسانی شکایت هایی از طرف کاربران در شبکه های مجازی مطرح شد.
کاربران شاکی شده اند که گوشی آنها پس از اتمام بروزرسانی، ریستارت شده و دیگر بالا نمی آید. کاربرانی در توویتر، درباره این مشکل توویتهایی ارسال کرده اند. یکی از کاربران می گوید:
I have installed the latest android 11 update on my ‘MI A3’. Now my phone is not booting up. Please help. It stuck at the Android One logo. This is my only phone and needed badly on the last day of the year.
من آپدیت آندروید ۱۱ را برای Mi A3 نصب نمودم. الان گوشی ام بوت نمیشه. لطفا کمک کنید. آن در لوگو آندروید وان گیر کرده است. این تنها گوشی من هستش و در روزهای پایانی سال واقعا بهش نیاز دارم.
چندین کاربر دیگر توویتی مشابه را پست کرده اند، که نشان میدهد ممکن است بروزرسانی جدید برای برخی از کاربران این گوشی مشکلات عدیده ای را به همراه داشته باشد.
شرکت شیائومی هنوز در این باره اظهار نظری انجام نداده و درباره عدم بروزرسانی توسط کاربران نیز حرفی نگفته است. ضمن اینکه ارائه آپدیت OTA برای کاربران هنوز هم ادامه دارد.