در ۲ سپتامبر، سامسونگ به طور رسمی درخواست ارجاع ۲.۵ میلیون Galaxy Note 7 فروخته شده را صادر کرد. همانطوری که شما هم یقینا می دانید، این به خاطر ایراد بزرگ در باتری گوشی بود که باعث می شد گوشی بیش از حد داغ کرده و یا حتی آتش بگیرد.
بعد از آن اعلان ارجاع، سامسونگ و همکارانش فروش این گوشی را متوقف کردند. گزینه های جایگزینی نیز برای کسانی که تا قبل از ۲ سپتامبر فبلت را دریافت کرده بودند پیشنهاد شد که اکنون برای برخی کشورها در حال ارائه و برای برخی هفته بعد ارائه خواهد شد.
اما کسانی که یک نوت ۷ معیوب را دریافت نکرده اند و میخواهند یکی سالم و ایمن را بخرند باید چه کار کنند؟ برای این کار تاریخی ارائه شده است که می توانند به آن امیدوار باشند. با توجه به اظهارات سخنگوی شرکت، سامسونگ فروش گوشی Galaxy Note7 را از تاریخ ۲۸ سپتامبر در کره جنوبی، به علاوه سایر کشورها در صورت مناسب بودن شرایط، از سر خواهد گرفت.
پس در اوایل اکتبر گوشی برای فروش در بسیاری از ممالک قرار خواهد گرفت. در این تاریخ خریداران امیدوارند که مشکلات گوشی برطرف شده و بتوانند نوت ۷ سالم و بدون ایراد دریافت کنند.